راهبری طرحها
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک
است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط
فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با .
شبکه آزمایشگاهی
یکی از نیازمندیهای کسبوکارهای فضاپایه وجود مراکز آزمایشگاهی معتبر
یکی از نیازمندیهای کسبوکارهای فضاپایه وجود مراکز آزمایشگاهی معتبر است که بتواند محصولات و خدمات قابل ارائه آنها را ارزیابی و صحهگذاری نماید. از این رو وجود یک شبکه آزمایشگاهی پیشرفته و در دسترس، که میتواند به این گروه از کسبوکارها خدمات ارئه نماید سبب توسعه و رونق زیستبوم کسبوکاری میشود.
حل چالشهای فناورانه
محصولات و خدمات فضاپایه همواره میتواند دارای سرریز فناوری
محصولات و خدمات فضاپایه همواره میتواند دارای سرریز فناوری به سایر صنایع و حتی باالعکس باشد. کارگزار فناوری با شناسایی فناوریهای به کار رفته یا موردنیاز در تولیدات فضایی و همچنین با شناخت و اشراف روی حوزه کاربردی فناوریها در سایر حوزهها، اقدام به رایزنی و تعامل با صنایع مختلف نموده و باعث انتقال یا اخذ فناوری میشود و بر اساس قرارداد منعقده و تفاهمات انجام شده، مطابق یک الگوی مشارکت در منافع منتفع میشود.
سرمایهگذاری
موفقیت در یک کسب و کار نوپا و استارتآپ
موفقیت در یک کسب و کار نوپا و استارتآپ در این است که در زمان مناسب، آن استارتآپ بتواند یک سرمایهگذار مناسب برای کسب و کار خود جذب نماید. نحوه سرمایهگذاری در استارتآپها باید به روش مناسبی صورت پذیرد تا ایده اولیه به ثمر برسد و کارآفرین و سرمایهگذار به سود مناسبی دست پیدا کنند.
شناسایی فرصت ها
شناسایی و انتخاب فرصتهای درست برای ایجاد کسب و کار جدید
شناسایی و انتخاب فرصتهای درست برای ایجاد کسب و کار جدید، مهمترین توانایی یک کارآفرین موفق است و همچنین فهمیدن آنچه که یک فرصت را تشکیل می دهد عاملی کلیدی در دوره کسب و کاراست. در واقع شناسایی فرصت را می توان مرحلهای کلیدی در فرآیند کارآفرینانه دانست.فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با .
شناسایی و رشد ایدهها
فرآیند کسب و کار با شناسایی، خلق یا تشخیص فرصتها و ایدهها آغاز می شود
فرآیند کسب و کار با شناسایی، خلق یا تشخیص فرصتها و ایدهها آغاز می شود. در تمامی تحلیلهایی که از مراحل فرآیند کار آفرینی ارائه شده است، یک نقطه مشترک وجود دارد: «تشخیص فرصت در کارآفرینی اولین گام برای راه اندازی کسب و کار است» و بررسی فرصت های موجود، نیازمند مطالعات "پیش از امکان سنجی" میباشد. اگر این مطالعات نتایج مثبتی داشته باشند، می توان زمان و هزینه خود را صرف انجام مطالعات "امکان سنجی" (Feasibility Study) و اگر این نتایج نیز مثبت بودند، می توان به دنبال تدوین طرح کسب و کار برای ایده مورد نظر بود.
شناسایی استعدادها و تیمسازی
همواره وجود سرمایه انسانی متخصص و متعهد در هر حوزه
همواره وجود سرمایه انسانی متخصص و متعهد در هر حوزه و به کارگیری موثر و هدفمند آنها، باعث پیشرفت در آن حوزه میشود. کارگزار استعدادیابی با دریافت نیازهای شبکه کسبوکارهای فضاپایه و شناسایی و ارزیابی نخبگان و متخصصین موجود در این حوزه، مناسبترین سرمایههای انسانی را به شبکه کسبوکارهای فضاپایه معرفی مینماید و از این جهت باعث تقویت این بخش و رونق آن میشود. کارگزار استعدادیابی بر اساس شرایط و ضوابط برخی نهادهای حامی مانند بنیاد ملی نخبگان و همچنین تفاهمات انجامشده با شبکه کسبوکاری دارای نیاز، مطابق یک الگوی مشارکت در منافع منتفع میشود.
مشاوره کسب و کار
یکی از نیازمندیهای مهم متخصصین حوزههای فضاپایه
یکی از نیازمندیهای مهم متخصصین حوزههای فضاپایه، کسب اطلاعات و دانش مربوط به حوزه کسبوکاری و آشنایی با مدلهای تجاری میباشد. شبکه مشاوران به صورت همراه و همگام با کسبوکارهای نوپا، به آموزش و ارائه مشاوره به آنها در حوزههایی از قبیل تهیه طرح تجاری، اصول مذاکره و نحوه ارائه طرح، اصول شرکتداری، قوانین و مباحث حقوقی و ... میپردازد. این شبکه به صورت افتخاری با کسبوکارهای فضاپایه همراه خواهد بود هرچند بر اساس نتایج حاصله و در صورت تمایل کسبوکارها، میتواند یک الگوی مشارکت در منافع تعریف شود.
مشارکت در طرحها
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک
است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط
فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با .
توسعه بازار
توسعه بازار به معنای جلب توجه مخاطب به محصول و
توسعه بازار به معنای جلب توجه مخاطب به محصول و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریال بالفعل و وفادار است.